Welcome

Say hello to the toggle bar. This is an optional section you can use to display any content you'd like. Simply select a page from the theme panel and the content of the page will display here. You can even use the drag and drop builder to create this! This is a perfect place for your company mission statement, alerts, notices or anything else.

Get In Touch

Email: support@total.com
Phone: 1-800-Total-Theme
Address: Las Vegas, Nevada

Our Location

2017 10 21 16.53.14
2017-10-21 16.53.14
2017-10-21 16.54.20
2017-10-21 16.54.06
2017-10-21 16.48.25
2017-10-21 16.48.50
2017-10-21 16.51.55
2017-10-21 16.52.04
2017-10-21 16.52.41
2017-10-21 16.52.49
2017-10-21 16.53.00
2017-10-21 16.54.36
2017-10-21 16.54.50
2017-10-21 16.48.07
2017 10 21 16.53.14 2017 10 21 16.54.20 2017 10 21 16.54.06 2017 10 21 16.48.25 2017 10 21 16.48.50 2017 10 21 16.51.55 2017 10 21 16.52.04 2017 10 21 16.52.41 2017 10 21 16.52.49 2017 10 21 16.53.00 2017 10 21 16.54.36 2017 10 21 16.54.50 2017 10 21 16.48.07

Funkcinė treniruotė su TRX pakabinamais diržais

Spalio 21 d. NARTA nariai rinkosi į praktinį užsiėmimą, kuriame SIL sporto klubo ir Fitnie Academy by Galinta grupinių užsiėmimų treneris, LSU dėstytojas Vytautas Vasiliauskas pristatė jėgos diržus.

Vienas didžiausių jėgos diržų privalumų – judesių nestabilumas, kada į pratimo atlikimą įjungiama ženkliai daugiau nervinių refleksų ir raumeninių skaidulų nei tuos pačius pratimus atliekant su treniruokliais. Tokiu būdu atliekant pratimus integraliai įdarbinami viso kūno raumenys, nuolatos dirba nugaros, pilvo preso ir gilieji raumenys.

NARTA nariai buvo supažindinti su TRX diržų tvirtinimo specifika, jų prailginimo ir sutrumpinimo mechanizmu, tinkamo ilgio parinkimo taisyklėmis, kojų kilpų naudojimu, pagrindinėmis kūno pozicijomis, treniruočių intensyvumo principais (vektoriaus pasipriešinimas, nestabilumo principas, švytuoklės principas).

Treneriai praktiškai išbandė kaip keičiant stovėjimo kampą arba stovėjimo poziciją, keičiant pėdų padėtį keičiasi ir pratimo atlikimo sudėtingumas. NARTA nariai ne tik buvo supažindinti su skirtingo sudėtingumo pratimais tačiau ir su pratimų kombinavimu. Siekiant kuo efektyviau išnaudoti TRX galimybes siūlytina kombinuoti TRX pratimus tarpusavyje, kad vienu metu efektyviai treniruotumėte kelias kūno sritis. Toks pratimų kombinavimas ne tik ugdo jėgą, tačiau ir lavina ištvermę bei greitina kūno metabolizmą.

Lapkričio 4 d. planuojamas dar vienas NARTA nariams skirtas workshop’as „Atletinio rengimo trenerio vaidmuo komandoje sezono metu”, kurį moderuos Kauno „Žalgirio“ fizinio parengimo treneris Justinas Grainys.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *