Welcome

Say hello to the toggle bar. This is an optional section you can use to display any content you'd like. Simply select a page from the theme panel and the content of the page will display here. You can even use the drag and drop builder to create this! This is a perfect place for your company mission statement, alerts, notices or anything else.

Get In Touch

Email: support@total.com
Phone: 1-800-Total-Theme
Address: Las Vegas, Nevada

Our Location

2017 06 03 11.17.12
2017-06-03 11.17.12
2017-06-03 11.17.28
2017-06-03 11.15.32
2017-06-03 11.15.57
2017-06-03 11.18.21
2017-06-03 11.19.09
2017-06-09 23.13.34
2017-06-09 23.14.08
2017-06-24 11.00.24
2017 06 03 11.17.12 2017 06 03 11.17.28 2017 06 03 11.15.32 2017 06 03 11.15.57 2017 06 03 11.18.21 2017 06 03 11.19.09 2017 06 09 23.13.34 2017 06 09 23.14.08 2017 06 24 11.00.24

Pirmoji Lietuvoje atletinio pasirengimo stovykla

Šių metų gegužės 22 – liepos 5 d. Kaune vyko pirmoji Lietuvoje atletinio pasirengimo stovykla, kurią organizavo Nacionalinė atletinio rengimo trenerių asociacija (NARTA). Joje dalyvavo įvairių sporto šakų atstovai: krepšinio, ledo ritulio, dailiojo čiuožimo, sportinių šokių ir kt.

Treniruočių stovykla buvo padalinta į dvi amžiaus grupes ir susidėjo iš trijų dalių. Pirmoje dalyje buvo ugdoma bendroji ištvremė ir vykdoma traumų prevencija, pagrindinis dėmesys buvo skiriamas judesių atlikimo technikos mokymui, aerobinei ištvermei, individualizuotai traumų prevencijai, bei pratimams su savo kūno svoriu, vyresniems su svoriais ir pasipriešinimais. Antroje stovyklos dalyje vyresniems buvo ugdoma specialioji ištvremė, jaunesniems – greitumas, vikrumas ir koordinacija. Trečioji stovyklos dalis buvo skirta jėgai, galingumui ir greitumui ugdyti, jaunesniesiems buvo akcentuojamas tik galingumas. Pagrindinis dėmesys buvo skiriamas judesių atlikimo technikos gerinimui, bėgimo pirmo žingsnio ir šuolio gerinimui, individualizuotai traumų prevencijai ir pratimams su savo kūno svoriu, vyresniems su svoriais ir pasipriešinimais.

Sportininkai galėjo rinktis vieną arba visas stovyklos dalis, atsižvelgiant į poreikį, kurią fizinę ypatybę norėjo gerinti.

Stovyklos metu taip pat didelis dėmesys buvo skiriamas sportininkų testavimams, kurių pagalba buvo įvertinamos sportininkų silpnosios grandys, pagal tai buvo individualizuojamas treniruočių krūvis, stengiantis pagerinti sportininkų atletinį parengtumą.

Stovyklos metu patirtimi dalinosi vieni geriausių Lietuvos atletinio rengimo trenerių: S. Kavaliauskas, V. Pliauga, V. Verbickas, J. Grainys ir kt.

“Sėkmė prasideda nuo kokybiško treniruočių proceso. Atletinis rengimas – visų sporto šakų pagrindas ir esminis komponentas siekiant sėkmės sportiniuose rezultatuose. Ši stovykla buvo sudaryta siekiant pagerinti judesių atlikimo techniką ir gerinant atletinius rezultatus. Stovyklos metu buvo gerinami koordinacijos, pusiausvyros, ištvermės, greitumo, vikrumo ir galingumo rodikliai, naudojant saugias, efektyvias ir naujausias treniravimo technologijas skirtingo amžiaus ir meistriškumo sportininkams. Stovykloje dirbo profesionalūs atletinio rengimo treneriai, įvairių sporto šakų specialistai” – teigė NARTA viceprezidentė Goda Mankutė.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *